Ovečkárna spolu s Baťou uvádí farmářky Woolee
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
Během října věnuje Lindex 10 % z prodeje podprsenek na všech svých
trzích na boj proti rakovině prsu.
Primark startuje kampaň ke zvýšení povědomí o rakovině prsu. Částkou
přes 27 milionů korun podpoří vybrané charitativní organizace.
Módní značka s.Oliver expanduje. Od jara otevřela na českém trhu
11 nových prodejen.
Zalando i Zoot spouští své podzimní kampaně. V komunikaci se zaměří
zejména na online a sociální sítě, důležité je však také
využití AI.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Answear spouští projekt Wear&Share, v němž vybírá nepotřebné
oblečení a dává mu šanci na delší život.
Peek & Cloppenburg otevřel v září na českém trhu svou šestou
prodejnu. Plánuje další expanzi.
Converse představila na letošním Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku novou
siluetu Chuck Taylor All Star Cruise v prostorové animaci.