Na trh vstupuje značka Pár od tvůrců redesignu botasek
Za novou značkou obuvi Pár stojí Jan Kloss a Darina Zavadilová. Prorazit
s ní chtějí nejen u nás, ale i v zahraničí.
Za novou značkou obuvi Pár stojí Jan Kloss a Darina Zavadilová. Prorazit
s ní chtějí nejen u nás, ale i v zahraničí.
V dubnu byla na trh uvedena nová česká značka spodního prádla. První
kolekci vytvořila Petra Ptáčková.
# Aktuality # Reklama # Retail
Vasky chtějí letos ztrojnásobit své prodeje. Pomoci jim má nová kolekce,
expanze i televizní reklama.
Answear rozvíjí svůj koncept „Máš Answear“. Do televize tak nasazuje
druhou vlnu své kampaně.
Slovenská módní značka Dedoles si na influencer marketing zvolila agenturu
MSL. Spouští soutěžní kampaň na TikToku.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nový český projekt FlexDog, nabízející kurátorovaný katalog tenisek,
vznikl i díky investici Footshopu.
Na globální iniciativu značky Puma nyní navazuje lokální kampaň, do níž
se zapojují místní ambasadorky.
Zalando letos vstoupí na šest nových trhů, mimo jiné i na Slovensko.
Počet partnerů na marketplace chce ztrojnásobit.
Rumunsko, Chorvatsko a Slovinsko jsou nové trhy, na které se rozšíří
módní e-shop ZOOT.
# Aktuality # Retail # Marketing
Prodejce tenisek Footshop se spojuje se svou konkurencí – obchodem Queens.
Obě značky zůstanou zachovány.