Facebook omezí cílení reklamy na mladší 18 let
Facebook již nebude umožňovat zadavatelům, aby cílili svou reklamu na lidi
pod 18 let podle zájmů a dosavadních aktivit.
Facebook již nebude umožňovat zadavatelům, aby cílili svou reklamu na lidi
pod 18 let podle zájmů a dosavadních aktivit.
# Internet & Mobil # TV # Tisk
Koncentrace médií na reklamním trhu je stále výraznější, za posledních
pět let se téměř zdvojnásobila, ukazuje studie GroupM.
Služeb nabízejících autorům monetizaci jejich textů a přímý kontakt se
čtenáři přibývá.
Malé podniky využívající personalizovanou reklamu hlásily loni až
o 16 % častěji pozitivní růst prodeje, uvádí Facebook s odkazem na
studii Deloitte.
Populární chatovací aplikace má sloužit také internetovým nákupům.
Mateřský Facebook je chce zatraktivnit i na Instagramu.
# Marketing # Internet & Mobil
Na Facebooku přeskočil s počtem sledujících Okamura Andreje Babiše. Ze
stran však se nejvíce daří Pirátům.
# Aktuality # Internet & Mobil
Dánský mediální průmysl se rozhodl spojit síly při jednáních
s internetovými společnostmi Google a Facebook o platbách za
zpravodajství.
I když na špici sociálních sítí se v České republice stále drží
dvojice YouTube a Facebook, z pohledu růstu začíná být zajímavý
i TikTok a Snapchat.
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Reklama na sociálních sítích může přinášet vysoké zásahy srovnatelné
s tradičními masovými médii, zároveň ji ale mohou využívat i malí
podnikatelé s omezenými rozpočty, ukázala konference Marketing Meeting.