EOM a Komunikace 2000 se sloučí s BurdaMedia Extra
BurdaMedia Extra zjednodušuje vlastnickou strukturu ovládaných společností.
Sloučí se s firmami Extra Online Media a Komunikace 2000.
BurdaMedia Extra zjednodušuje vlastnickou strukturu ovládaných společností.
Sloučí se s firmami Extra Online Media a Komunikace 2000.
Po spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním
z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by
ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka
online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.
Větší nabídku videa a zapojení sociálních sítí plánuje pro rok
2024 mediální společnost BurdaMedia Extra. Svou reklamní nabídku staví na
propojení printu, digitálu a eventů.
Po letošní akvizici firmy Extra Online Media přistupuje Burda ke změně
názvu na českém trhu na BurdaMedia Extra a také k úpravě své vizuální
identity.
Burda International CZ chce výrazněji posílit své digitální aktivity.
Pomoct ji k tomu má nejen nedávná akvizice, ale také úpravy vlastního
portfolia i zamýšlený rozjezd video obsahu.
Tuzemská pobočka společnosti Burda rozšiřuje svůj záběr na internetovém
trhu, kupuje společnost Extra Online Media.
# Aktuality # Internet & Mobil
Web, na kterém se soustředí online kurzy, zatím z gastro segmentu, spustilo
vydavatelství Extra Online Media. Tváří je Jan Punčochář.
# Aktuality # Internet & Mobil
Počet členů Asociace online vydavatelů (AOV) se rozšířil na šestnáct.