Smarty Brands zahajuje expanzi, vstupuje na Slovensko
Smarty Brands spustila svou mezinárodní expanzi. Prvním trhem je Slovensko,
kde otevřela e-shop i kamennou prodejnu.
Smarty Brands spustila svou mezinárodní expanzi. Prvním trhem je Slovensko,
kde otevřela e-shop i kamennou prodejnu.
Německá módní značka s.Oliver otevře do konce května 11 prodejen
v hypermarketech Globus. Do expanze investuje 20 mil. Kč.
Bageterie Boulevard chce do pěti let vybudovat dalších osm poboček
drive-thru a být silným hráčem v tomto segmentu.
Mladá sklářská firma Klimchi sází především na zahraniční trhy.
Cílí však i na české spotřebitele, firemní zákazníky a interiérové
designéry.
V Praze a Brně testuje Billa svůj e-shop, na němž v počáteční fázi
nabízí sedm tisíc výrobků včetně privátních značek.
Řetězec Action vstupuje na Slovensko. Svůj první obchod otevřel 2. března
v Bratislavě, další budou následovat v regionech.
# Aktuality # Retail # Marketing
V březnu otevře Home Credit první kamenné pobočky v České republice.
Ikea představí formát menších plánovacích studií v regionech. Po
Českých Budějovicích následuje Hradec Králové.
Bonami letos slaví 10 let na českém trhu. Plánuje expanzi na další trhy a
vstup do nového segmentu.
Značka Grig má za cíl vyrábět z jedlého hmyzu nejlevnější zdroj
živočišného proteinu v Evropě, říká její majitel Adam Dostál. Firma
loni znásobila svůj obrat a letos hodlá v trendu pokračovat.