Woltair: Místo strašení jdeme raději cestou edukace
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
K Praze, Bratislavě a Vídni se Knihotaxi od Knihobotu rozšířilo také do
Frankfurtu.
Ke svému pokrytí přidává online supermarket Rohlík 250 nových měst
včetně regionů bez lokálních obchodů.
Pepco otevře v příštím roce méně prodejen než letos. Chce se více
zaměřit na obnovení ziskovosti.
Českým e-shopům se daří expandovat do zahraničí, kde jim objednávky
vzrostly průměrně o více než desetinu.
V pátek 3. listopadu otevře první česká pobočka amerického řetězce
Popeyes. Nacházet se bude na pražském Václavském náměstí.
Po pilotní prodejně v Týně nad Vltavou si mohou zákazníci Super zoo
nakoupit i v noci také v Pardubicích, brzy přibude i v Brně.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ikea od září snížila ceny zhruba u třetiny svého sortimentu. Pokračuje
také v expanzi do regionů.
Pekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany
Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.
Módní značka s.Oliver expanduje. Od jara otevřela na českém trhu
11 nových prodejen.