Případová studie: Jak Taste hacknul Marketing Festival
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
Technologie holoboxů přináší firmám a značkám nový způsob 3D
prezentace. Firmy ji začínají využívat pro možnosti firemní prezentace,
ukazuje zkušenost provozovatele.
# Aktuality # Marketing # Reklama # Retail
Tesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala
návštěvníky i sociální sítě.
StarDance Tour vyvrcholí v listopadu v pražské O2 aréně, kde se
uskuteční také natáčení silvestrovského speciálu ČT.
Celkem devět měst objede TV Nova od konce června do první třetiny října
v rámci své roadshow Den s Novou.
Bonami na trh uvádí českou kolekci postelí Bonami Selection, jejich kvalitu
i pevnost ověřily akrobatky z Cirk La Putyka.
Divize Brand Experience společnosti FLO nově pracuje pro Jet Investment,
investiční společnost Igora Faita.
Ocenění Absolutní vítěz eventové soutěže Výroční ceny ČEA získalo
Slavnostní zahájení a ceremoniály Olympiády dětí a mládeže 2024.