Plochy euroAWK navýšily dvouciferně počet reklamních kontaktů
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Podle výsledků měření výzkumné agentury Ipsos se počet reklamních
kontaktů venkovních ploch euroAWK zvýšil dvouciferně.
Akvizicí společnosti City-Tools získává euroAWK do svého portfolia
700 reklamních ploch typu CLV.
Vybudování znalosti značky pomocí CLV kampaně má srovnatelné nebo
i lepší výsledky jako budování pomocí online médií, zjistil výzkum
euroAWK a GroupM. Pomocí virtuální značky jogurtů Karkulka otestovaly
efektivitu venkovní reklamy.
Aleš Jeřábek přešel z prostředí mediálních agentur do outdoorové
společnosti euroAWK.
Asociace měření venkovní reklamy spouští pilotní projekt, ve kterém
zpřístupňuje data o outdoorových kampaních.