Lidl se stává oficiálním partnerem UEFA Euro 2024
Lidl je novým globálním partnerem UEFA pro evropské kvalifikace a finálový
turnaj v roce 2024.
Lidl je novým globálním partnerem UEFA pro evropské kvalifikace a finálový
turnaj v roce 2024.
Týdeník Euro znovu sestavil žebříček nejbohatších Čechů a Slováků.
Na jeho čele je dědička PPF, Renáta Kellnerová s 265 miliardami korun.
Česká televize získala vysílací práva na evropské fotbalové šampionáty
UEFA 2024 a 2028 i další ročníky Ligy národů UEFA. Divákům nabídne
všechny zápasy.
Odvolací soud v Praze zrušil prohlášení konkurzu na vydavatelství Mladá
fronta.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera i celého dne se stal seriál
Policie Modrava. Zhlédlo jej přes milion diváků starších 15 let.
Semifinálový zápas Itálie–Španělsko sledovalo 477 tis. diváků 15+.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera ve skupině 15+ bylo
Všechnopárty. V ostatních skupinách bodovaly i pohádka Kouzla králů a
fotbalový zápas Belgie – Itálie.
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.
Obnovené Euro má zpočátku vycházet jako čtrnáctideník, od září by
měl být časopis opět týdeníkem.