Penny obsazuje Suchánka a Genzera do rolí kustodů
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal
hezky česky.
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal
hezky česky.
Soukromá televize Markíza přinese na Slovensku zápasy fotbalového
mistrovství Evropy. Zařadí je i na tematickou stanici Dajto a
videoplatformu Voyo.
Hellmann’s se stává novým oficiálním partnerem grilování UEFA Euro
2024.
S blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale startuje Staropramen novou
kampaň 12. hráč.
Česká televize přijímá objednávky pro komerční komunikaci při
příležitosti květnového MS v ledním hokeji. Prodej reklamy pro fotbalové
Euro zpřístupní všem klientům poté, co vyprší opce oficiálních
sponzorů UEFA.
Český fotbalista Jan Koller se stal tváří technologické značky Hisense
pro letošní rok.
Martin Rychlík se po třinácti letech vrací do Týdeníku Euro, stává se
zástupcem šéfredaktora. Přichází i reportér Jan Richter.
Týdeník Euro sestavil žebříček nejbohatších Čechů a Slováků.
Skokanem roku je Daniel Křetínský, který se posunul na druhé místo.
Křetínský je zároveň většinovým vlastníkem Czech Media Invest, která
ovládá mediální skupinu Czech News Center.