Nikotin i diskriminace: Neetické slovenské reklamy
Slovenská rada pro reklamu opět vyhodnotila některé reklamy na Slovensku
jako neetické.
Slovenská rada pro reklamu opět vyhodnotila některé reklamy na Slovensku
jako neetické.
Slovenská Rada pro reklamu řešila další sporné reklamy. Některé
porušily Etický kodex.
Slovenská Rada pro reklamu řešila další podněty týkající se etické
stránky slovenských kampaní.
Zadavatelé reklamy se nechtějí spojovat s válečnými útrapami a stahují
inzerci. Média tím ale na druhou stranu přicházejí o příjmy, díky
kterým mohou existovat.
# Aktuality # Internet & Mobil
Asociace online vydavatelů přijala etický kodex. Týká se sedmi základních
oblastí.
Shrnujeme případy ve slovenských médiích, ve kterých došlo k porušení
Etického kodexu novináře.
Slovenská Rada pro reklamu řešila podněty na několik reklamních kampaní.
Zabývala se i kampaní na podporu očkování, tu ale jako neetickou
neshledala.
Mluvčí prezidenta republiky Jiří Ovčáček nevykonává podle profesní
asociace APRA práci tiskového mluvčího eticky a v souladu s oborovými
principy.