Rada řešila neetické reklamy na Slovensku, zneužívaly i značky
Neetické reklamy na Slovensku zneužily známé tváře a značky: byly
sexistické či nevhodně pracovaly s živými zvířaty.
Neetické reklamy na Slovensku zneužily známé tváře a značky: byly
sexistické či nevhodně pracovaly s živými zvířaty.
Influencer marketingu věří zadavatelé stále více, raději dnes
spolupracují s menšími influencery a do přípravy zapojují i AI.
Influencer marketing přitom stále roste, naznačují tuzemské i globální
odhady.
Všech pět členů Etického panelu České televize se rozhodlo rezignovat.
Generální ředitel ČT Jan Souček navrhne jména nových členů,
Český rozhlas přijal nová pravidla pro používání umělé inteligence.
Zdůrazňují efektivitu a etické a kvalitativní standardy
novinářské práce.
Reklama na pivo, sporné výživové doplňky, ale i srovnávací reklama
porušily slovenský etický kodex.
O dopadech umělé inteligence na provoz médií a podobu mediálního obsahu
mluvili na konferenci Czech Internet Forum Libuše Šmuclerová a Josef Šlerka.
Zpravodajské agentury si stanovují limity pro zapojení modelů typu ChatGPT
do své tvorby. Je to téma i v Česku.
Na slovenská média přišly stížnosti kvůli tomu, jak informovala
o spoluzakladateli Penty či bývalém speciálním prokurátorovi.
V některých případech neeticky.