Marketplaces v Česku rostou, nabízejí nové příležitosti
Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba
také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba
také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
Módní skupina Digital People, která provozuje e-shop ZOOT, kompletně
převzala značku Camaieu. Ta z ČR odešla v roce 2020. ZOOT a Bibloo nyní
prodávají značku v celkem 12 evropských zemích.
Alza.cz zavádí pilotně u 17 z celkových více než 1800 Alzaboxů
zvukové instrukce informující o počtu balíčků k vyzvednutí.
U některých výdejních míst zvětšuje jejich kapacitu.
Prodejce online kosmetiky Notino se snaží přesvědčit zákazníky nejen
slevami, ale především online poradenstvím. Konverzní poměr díky tomu
roste i o 30 %.
Společnost Seznam.cz připravila pro majitele e-shopů tipy na vánoční
online inzerci.
Největší slovenský eshop Factcool se chce naplno etablovat ve střední a
východní Evropě a do dvou let dosáhnout obratu 100 mil. euro.