Impact Metrics přináší software pro měření udržitelnosti
Impact Metrics uvádí digitální řešení, které má malým a středním
firmám pomoct se shromažďováním většího objemu dat potřebných pro
měření a vykazování udržitelnosti.
Impact Metrics uvádí digitální řešení, které má malým a středním
firmám pomoct se shromažďováním většího objemu dat potřebných pro
měření a vykazování udržitelnosti.
Platforma Climate & Sustainable Leaders Czech Republic zahájila sběr dat
pro druhý ročník průzkumu Carbon Tracker 2023. Výsledky ukážou, jak jsou
na tom klíčoví ekonomičtí hráči na českém trhu s uhlíkovou stopou a
jak pokročili v dekarbonizaci.
Odpovědnost k životnímu prostředí je aktuální téma, kterým se
zabývají nejen jednotlivci, ale také čím dál více firem. Podle
odborníků je však důležité o těchto tématech více mluvit a zároveň
ukázat konkrétní kroky, které k udržitelnosti směřují.
# Aktuality # Lidé # PR # Marketing
Anna Tůmová zastává ve společnosti České Radiokomunikace (CRA) nově
zřízený post manažerky pro komunikaci a strategické vztahy.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Výsledky z průzkumu napříč firmami v České republice Udržitelný
byznys 2023 přináší iniciativa Změna k lepšímu.
Omnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders
Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých
médiích.
Prostředí identity se již nějakou dobu mění, marketéři by neměli
vyčkávat a ponechat svou značku v rukou gigantů, píše Oliver Whitten
z Adformu.
# Aktuality # Internet & Mobil
V Česku vznikla nová informační služba ESG Radar, která se specializuje
na témata udržitelnosti.