Pražák: Strategická komunikace by měla být součástí vedení firem
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin,
myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin,
myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
# Aktuality # PR # Udržitelnost
ESG reportování se brzy bude týkat většiny subjektů na trhu, od
příštího roku i všech členských agentur APRA.
Když si zadavatel koupí u nás reklamu, financuje tím vlastně i celý
projekt Lokni, který šetří miliony PET lahví ročně, vysvětluje CEO
start-upu Martin Václavík.
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
Jednou z největších výzev, se kterou se dnes obor PR potýká, je celková
polarizace společnosti, myslí si Pavlína Rieselová ze skupiny Ewing.
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta
Pavlíková.
Uhlíková stopa pokrývá vlastně všechno, co se ve firmě nebo okolo ní
děje, sběr dat je tak poměrně složitý, říká odborník Lukáš Ferkl.
Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých
lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.