Diváci při hledání videí stále častěji spoléhají na uživatelský algoritmus
Uživatelský algoritmus se stává důležitějším faktorem při výběru
videí než doporučení od přátel, ukazuje studie Ampere Analysis.
Uživatelský algoritmus se stává důležitějším faktorem při výběru
videí než doporučení od přátel, ukazuje studie Ampere Analysis.
Velké vysílací sítě i VOD platformy investují do práv na vysílání
ženského sportu i stovky milionů dolarů, všímá si Erika Luzsicza.
Nejnovější příklad z Británie, ale také další příklady z Evropy
ukazují, že pirátství lze efektivně odhalit, ale také odsoudit, píše
Erika Luzsicza.
Streamování možná narušilo televizi jako takovou, ale zapomíná se na
dělení a věk cílových skupin, upozorňuje Erika Luzsicza.
V showbyznyse je jisté jen to, že nic jisté není. Udržet si kvalitu a
zároveň přízeň diváků řeší velká filmová studia od vzniku filmového
průmyslu, píše Erika Luzsicza.
Nejde o předplatitele, ale o počty diváků. A diváků je vždy víc než
předplatných, poukazuje ve svém komentáři ke statistikám o počtu
uživatelů placených videoslužeb Erika Luzsicza.
Nový byznys model FAST, kdy producent vytváří kanál z obsahu, který
dlouhodobě připravuje pro jiné vysílatele, chce konkurovat streamovacím
gigantům.
Přestože placené streamovací služby využívá stále více Čechů, ne
všichni lidé skutečně za obsah platí, podotýká Erika Luzsicza.