Značka Škoda se v pololetí stala třetí nejprodávanější v Evropě
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Prostřednictvím třídenní pop-up galerie v Mánesu ukázala značka Porsche
svůj elektrický model Macan.
Škoda Auto představuje Škoda Vision Gran Turismo, rozšiřuje tak své
působení ve světě virtuálních závodů.
# Aktuality # Výzkum # Udržitelnost
Z výzkumu OMG Research pro automobilku Renault vyplynulo, že téměř
polovina nakupujících, kteří zvažují koupi nového vozu, připouští
nákup hybridní nebo elektrické varianty.
Rohlik.cz plánuje postupně přejít na elektroauta, v Praze a Brně jich chce
mít příští rok dohromady 400. Zároveň staví s E.ON vlastní síť
dobíjecích stanic.