Baby Boomers milují Nokii, generace Z zase Apple
Mezi značky, které mají čeští spotřebitelé v oblibě napříč
generacemi, patří Škoda, Lidl, KFC, Albert nebo Adidas.
Mezi značky, které mají čeští spotřebitelé v oblibě napříč
generacemi, patří Škoda, Lidl, KFC, Albert nebo Adidas.
# Marketing # Retail # Aktuality
Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si
za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se
stala téměř zaklínadlem.
„Jednoduše pro všechny“, tím chce být online supermarket Košík.
O tom, jak se toho snaží dosáhnout, a to nejen marketingově, mluví
marketingový ředitel Jan Škrabánek.
„Mým velkým cílem je dostat udržitelné uvažování do každodenního
chodu firmy,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel společnosti
Kofola ČS.
Vitana počítá u svých produktů uhlíkovou stopu. Některé označuje jako
„Výrobek šetrný k planetě“.
Nové vydání časopisu Elle, které se prodává od pondělí, bylo
vytištěno na ekologickém papíře.
V České republice roste počet ekodrogerií, a to v offline i online
prostředí. Své zákazníky inspirují ke změně spotřebitelského
chování.