Retailové řetězce přicházejí s ekologickými iniciativami
Penny, Tesco, Kaufland nebo Datart přišly v nedávné době s projekty, kdy
využívají vlastní nepotřebné materiály nebo prostory u prodejen
k ekologickým aktivitám.
Penny, Tesco, Kaufland nebo Datart přišly v nedávné době s projekty, kdy
využívají vlastní nepotřebné materiály nebo prostory u prodejen
k ekologickým aktivitám.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dm drogerie markt představuje vlastní produkty, které jsou neutrální
k životnímu prostředí. Nesou označení Pro Climate.
Až 68 % Čechů je připraveno vzdát se části komfortu ve prospěch
„zelenějších e-shopů“.
Manželé Zuzana a Jannis Samarasovi získávají zhruba třetinový podíl ve
společnosti Tierra Verde, výrobce ekodrogerie.
Tesco uzavřelo partnerství s firmou Mondi Štětí, která odebírá odpadní
papír a lepenku ze skladů řetězce a vyrábí z něj papírové
nákupní tašky.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Papírové etikety nahradí na vratné lahvi Pilsner Urquell aluminiové folie a
plastové nálepky.
McDonald’s pokračuje ve svém úsilí omezit plastový odpad. Dřevěnými
příbory chce ušetřit 38 tun plastu ročně.
Nutella přichází s možností opětovně použitelných sklenic. Jejich
prodej zahajuje ve Francii.
Billa nabízí svým zákazníkům opakovaně použitelné sáčky pro odnos
potravin.