Manufaktura zahajuje pilotní projekt Bez obalu
Česká kosmetická firma Manufaktura v několika svých prodejnách
v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky
Bez obalu.
Česká kosmetická firma Manufaktura v několika svých prodejnách
v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky
Bez obalu.
Řetězec Penny demonstruje, jak důležité jsou včely pro výrobu potravin.
Ve středu otevřel v Praze Uhříněvsi prodejnu, ve které potraviny,
k jejichž výrobě je včel zapotřebí, chyběly.
Fakulta sociálních věd UK společně s CIRA Advisory vytvořily Manuál
komunikace udržitelnosti bez greenwashingu.
EKO-KOM chce v nové kampani poukázat na důležitost třídění odpadu pro
snižování uhlíkové stopy.
Kampaň jen z ekologických materiálů podpořila značku domácích
čisticích prostředků Seventh Generation.
Jen jednotky procent vlastníků automobilů využívají jiného než
benzínového či naftového pohonu. Nákup elektromobilů Češi ani příliš
neplánují, ukazuje výzkum Nielsen.
Koncept nízkouhlíkového životního stylu jako lék na úzkost a nedostatek
peněz představuje nová kampaň organizace Člověk v tísni.
Iniciativa Evropské komise Green Deal je českou populací vnímána spíš
negativně, přestože kroky k šetrnějšímu způsobu života podporuje
většina Čechů, ukazuje průzkum Omnicom Media Group.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí.
Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze
a ve středních Čechách.
Tesco nově prodává ovoce a zeleninu vlastní značky volně ložené nebo ve
100% recyklovatelných obalech.