Effie se spojuje s Googlem, otvírá nové digitální kategorie
Letošní ročník soutěže Effie Czech Republic se zaměří na digitální
marketing.
Letošní ročník soutěže Effie Czech Republic se zaměří na digitální
marketing.
Na soutěži Effie Awards Europe se z českých agentur prosadila Triad
Advertising se svou kampaní „Za bezpečný domov“ pro Ikeu.
Nejvíce cen si z letošního ročníku reklamní soutěže Effie odnesly
agentury Ogilvy a McCann Prague. Cena Grand Prix patří kampani Za bezpečný
domov od Ikea.
Vítězem letošního ročníku výzkumu o nejoblíbenějšího herce
v reklamě je Ivan Trojan. Nejoblíbenějším maskotem jsou myšky od Madety.
V rámci předávání reklamních cen Effie budou také zveřejněny výsledky
hlasování o nejlepšího herce v reklamě a o nejlepšího reklamního
maskota. Pět finalistů z každé kategorie zveřejnila agentura Nielsen
Admosphere.
Kampaně společností HBO a IKEA se v evropské soutěži Effie Awards
probojovaly na shortlist.
Porota soutěže Effie vybrala z 85 přihlášených prací na shortlist 54.
Soutěž Effie hlásí vyšší počet přihlášek než loni. Slavnostní
galavečer je plánován na 24. listopadu.