Efektivitu rádiové reklamy posiluje zapojení online médií
Rádio v průměru denně osloví 70 % Evropanů. Díky rozšiřování
digitálních audio online platforem se může zvyšovat efektivita rádiové
reklamy.
Rádio v průměru denně osloví 70 % Evropanů. Díky rozšiřování
digitálních audio online platforem se může zvyšovat efektivita rádiové
reklamy.
Mall.TV vyvinula vlastní metodu pro vyhodnocování dat, pomocí které
změří mediální chování či zhlédnutí reklamy s nákupním chováním,
popisuje Pavel Jančovič.
Grand Prix letošního ročníku Effie putuje do WMC/Grey za kampaň Hackathon
#znamkamarada.
Výzkumná agentura Behavio Labs zkoumala reklamy na značky Budvar 33, Ria a
Hornbach a zjišťovala, jak rezonovaly v populaci.
Uskutečnila se konference Reklama na hraně, kvůli opatřením proti
koronaviru probíhala online.
Soutěž Effie zveřejnila shortlist letošního ročníků. Do finále se
probojovalo 43 kampaní.