Chatboty jako budoucnost měření efektivity PR kampaní?
Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
Škoda Auto využila doměření dopadu TV reklamy za pomoci řešení na
způsob Brand liftu pomocí HbbTV.
První ročník konference OmniConnect nabídl propojení zahraničních
řečníků a tuzemských úspěšných kampaní. Celkově potvrdil, že
brandové kampaně jsou cestou k efektivní komunikaci.
Přestože technologický vývoj přinesl řadu možností pro marketing,
marketéři jich nedokázali plně využít. Důvody spatřuje Mark Holden
v jednotlivcích a navrhuje změnu myšlení.
Online prostředí podporuje svou podstatou krátkodobé výkonnostní kampaně,
proto by se měla většina rozpočtu pro online komunikaci soustředit na
brandové kampaně, řekl v Praze na setkání OmniConnect Les Binet.
Pět agentur ze skupiny Omnicom pořádá společné setkání OmniConnect, na
které do Prahy přijedou Les Binet, Mark Holden nebo Vijaya Varilly.
Vlastník Facebooku a Instagramu poprvé naznačil časový odhad využití
umělé inteligence pro své reklamní účely.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice
do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se
proto podle studie WARC vyplatí.