Kampaň upozorňuje na konec podpory Windows 10
Celoroční kampaň „Vyberte si Edu!“ informuje malé a střední podniky
o tom, že letos v říjnu končí podpora Windows 10.
Celoroční kampaň „Vyberte si Edu!“ informuje malé a střední podniky
o tom, že letos v říjnu končí podpora Windows 10.
Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven
s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.
Kaufland spouští další ročník kampaně s názvem „Nekrm koš!“,
sází na odvážné titulky.
Garanční systém finančního trhu spouští od léta kampaň na podporu
finanční gramotnosti mezi seniory a mladými.
Takeda nechává v kampani promluvit skutečného pacienta i animovanou
postavičku znázorňující nenahraditelnou krevní plazmu.
V nové edukativní kampaně se Orlen Unipetrol zaměřuje na zajímavá fakta
o plastech a jejich přínosy pro společnost.
Home Credit startuje kampaň s názvem „10 tipů pro bezpečné placení“.
Chce zvýšit povědomí o nástrahách placení na internetu.
Kampaň cílí především na mladé uživatele koloběžek a ukazuje jim
pravidla správného chování při použití koloběžek.