Bernard umožňuje zákazníkům hodnotit přes aplikaci kvalitu piva
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své
čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské
výčepní.
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své
čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské
výčepní.
V záplavě trendů a technologických vychytávek není možné, aby lidé
pracující v marketingu ustrnuli ve vývoji.
Kampaň Ukradená divočina se zaměřuje na osvětu o ilegálním obchodu
s divokými zvířaty.
# Aktuality # Reklama # Retail
Společnost Kaufland spustila edukační kampaň s názvem Nekrm koš.
Zákazníkům v ní ukazuje, jak zabránit plýtvání jídlem.
T-Mobile ve spolupráci s Policií ČR a Ministerstvem vnitra spustil během
letních prázdnin osvětovou kampaň o bezpečnosti na internetu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V castingu na prvního českého influencera ve věku nad 65 let si Vodafone
vybral Václava Ježka.
Kampaň cílí především na mladé uživatele koloběžek a ukazuje jim
pravidla správného chování při použití koloběžek.
# Aktuality # Internet & Mobil
Webinář se uskuteční v úterý 2. února od 15:00, provede jím Jan Tichý
z agentury Taste.