Průzkum: Češi oceňují značky, které pomáhají
Pohled do života českých domácností v době koronaviru ukazuje, že si
lidé cení značek, které pomáhají.
Pohled do života českých domácností v době koronaviru ukazuje, že si
lidé cení značek, které pomáhají.
Internetový srovnávač Heureka.cz zablokoval přes 50 e-shopů, které
nabízí zboží související s epidemií koronaviru za přemrštěné ceny.
Za první den fungování nové služby Rohlík Bistro objednali zákazníci
přes 1200 hotových jídel z restaurací s dovozem až domů. E-shop
uvažuje o rozšíření do Brna.
Módní e-shop ZOOT zavádí novou službu – speciálního kurýra, který
počká, než si zákazník věci doma vyzkouší.
Impulz koupit si něco na sebe je v době pandemie značně oslaben. Dopady na
módní průmysl budou obrovské.
Pilulka.cz nastartovala v uplynulých týdnech výraznou změnu vnitřního
fungování. Své služby teď nabízí i ostatním obchodníkům.
Vlastní portál s e-shopem vytvořil v Bageterii Boulevard tým zhruba šesti
lidí za šest dní. Bleskový vývoj popisuje Jana Nováková, zajišťující
v BB systémový rozvoj.
Rohlík.cz od pátku nabízí rozvoz trvanlivých potravin po celé republice.
Od neděle spustí službu Rohlík Bistro.
Se svým novým projektem Nakup bezpečně chce Tomáš Čupr poskytnout
kamenným prodejcům rychlou a snadnou digitalizaci.
V loňském roce používalo internet již 81 % Čechů starších 16 let,
chytrý telefon pak 70 % populace.