# Marketing # Retail # Aktuality
IKEA: S vládou jednáme o možném dřívějším otevření
IKEA zaznamenává v Česku téměř třikrát větší nárůst online
prodeje. S vládou jedná o možném dřívějším otevření svých
kamenných obchodů.
# Marketing # Retail # Aktuality
IKEA zaznamenává v Česku téměř třikrát větší nárůst online
prodeje. S vládou jedná o možném dřívějším otevření svých
kamenných obchodů.
V době uzavřených kamenných obchodů přicházejí knihkupectví s online
křty, knižní poradnou nebo budují čtenářské komunity.
Rohlík.cz zařazuje do nabídky privátní značku, u níž staví
především na kvalitě. Nespokojeným zákazníkům vrátí dvojnásobek
kupní ceny.
V době nuceného uzavření obchodů v souvislosti s pandemií Covid-19 se
daří velkým e-shopům rozvíjet jejich online tržiště.
# Aktuality # Reklama # Retail
Online supermarket Košík.cz chce s novou kampaní pomoci farmářům, kteří
se potýkají s výpadky v gastronomických provozech.
České e-shopy promptně zareagovaly na poptávku trhu, pozměnily svůj
sortiment i reklamní kampaně.
Online obchod s elektronikou CZC.cz volí na kreativní komunikaci agenturu DDB
Prague.
Asko má sice zavřené prodejny, ale funguje dál díky e-shopu. „Věříme,
že i přes současnou situaci udržíme náš plán,“ říká Andrea
Štěpánová, marketingová ředitelka řetězce.
Rohlík mini má pomoci s rychlejším odbavením objednávek. Nabídne
1000 nejoblíbenějších produktů online supermarketu i vlastní
závozová okna.
Košík.cz prodal za deset dní od spuštění svého projektu Hotovky už
11 500 jídel. Rozšíří nabídku i závozové oblasti.