CityZen: Investovat do kamenných prodejen se nám vyplácí
CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony
korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka.
CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony
korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka.
Právě majitel určuje, jaké hodnoty bude značka reprezentovat a co bude
znamenat, myslí si CEO společnosti Koupelny Syrový Matouš Syrový.
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun,
meziročně se jedná o nárůst 5 %.
V povánočních výprodejích utratí české domácnosti na internetu
o 10 až 15 % více než loni, vyplývá z předpovědi společnosti PPC
Profits.
# Aktuality # Retail # Marketing
Po možnosti nákupu v mobilní aplikaci představuje Rossmann další online
kanál – v prosinci spouští webový e-shop.
Rohlík rozšiřuje svou nabídku o dárkové koše společnosti House of
Julius Meinl Gourmet.
Módní e-shop Zalando má zájem o konkurenční About You. Obě značky by
měly být zachovány.
V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky
jsou pro každého.