Myskino: Chceme mít značky, které na českém trhu ještě nejsou
Butiková parfumerie Myskino staví na kurátorském výběru svých niche
parfémů. Už teď jí polovinu prodejů tvoří e-shop.
Butiková parfumerie Myskino staví na kurátorském výběru svých niche
parfémů. Už teď jí polovinu prodejů tvoří e-shop.
Alespoň jednou za poslední rok nakoupilo na internetu 86 % Čechů,
v Evropské unii je to jen 77 %.
Nobilis Tilia prochází změnou vizuálního stylu, mění logo, design
produktů i nový e-shop.
# Aktuality # Retail # Reklama
V Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg
Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.
Podle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých
domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však
zpomalí.
Trh české e-commerce čekají zásadní změny a marketplaces v nich budou
hrát stále důležitější roli.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mall.cz k 31. březnu skončí jako samostatný e-shop, čeká ho podobný
osud jako CZC.cz, přesune se na platformu Allegro.
Tuzemské e-shopy se stále více prosazují v západní Evropě, nejvíce
objednávky rostou z Rakouska a Německa.