E-shopy čekají nelehké časy, řešením jsou marketplaces
Vysoké tempo růstu českých e-shopů končí. Těžké časy čekají hlavně
menší obchodníky. Možným východiskem je přechod na marketplace.
Vysoké tempo růstu českých e-shopů končí. Těžké časy čekají hlavně
menší obchodníky. Možným východiskem je přechod na marketplace.
# Aktuality # Marketing # Retail
Společnost Urban Brands přináší na český trh francouzskou módní
značku JOTT.
DoDo se pouští do nové oblasti – doručování nadměrného zboží, a to
v den objednání.
Půjčit a pak vrátit ušetří lidem mnoho starostí, místa i peněz,
říká Kristýna Farkašová, zakladatelka e-shopu i půjčovny Ebuu.
Alza.cz v holešovickém showroomu nainstalovala samoobslužný automat na
bezobalový prodej čisticích prostředků.
Česká značka FeelEco, která nabízí přírodní produkty pro péči
o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť o Datart.
Růžový slon přichází s novou kampaní a speciálními slevovými akcemi.
Slaví tak 20 let na trhu.
Můj koberec, e-shop s koberci a podlahovými krytinami, startuje kampaň
s létajícím kobercem v hlavní roli.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na pražské Pankráci otevřela Alza novou pobočku, jež se zaměřuje na
kancelářskou techniku a služby pro firemní zákazníky.
# Aktuality # Internet & Mobil
Cruxo bude nově spravovat digitální inzertní plochy společnosti
Lékárna.cz. Kromě správy online inzercí bude mít na starost také
optimalizaci kampaní.