4slim chce edukovat ke změně stravovacích návyků
Společnost Kávoviny chce se svou značkou 4slim podporovat zdravý životní
styl všech generací.
Společnost Kávoviny chce se svou značkou 4slim podporovat zdravý životní
styl všech generací.
Alza.cz rozšiřuje službu „Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu
máš“ na celé Česko.
Spoluzakladatel VR hry Beat Saber Jaroslav Beck přináší na trh značku
ochucené perlivé vody bez cukru a sladidel.
Pokud se obchodníci nárokům spotřebitelů nepřizpůsobí, může to mít
drtivý dopad na jejich byznys, říká Peter Menky ze společnosti DoDo.
Síť prodejen se sportovním vybavením Endorphin Republic vytvořila kampaň,
v níž se setkávají sportovci s umělci.
About You, Yoox Net-a-porte a Zalando rozšiřují svou iniciativu, s níž
chtějí zvyšovat povědomí módních značek o klimatických cílech.
Očekávaný návrat k růstu české e-commerce se ve druhém čtvrtletí roku
2023 ještě plně neprojevil, ale několik měsíců trvající pokles se již
začíná obracet, uvedla Heureka v hodnocení druhé čtvrtletí 2023.
Růžový slon odstartoval svou letní kampaň, jejíž součastí je i tzv.
vrcholový průvodce na cesty.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sportovní značka Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako partnera pro vstup
na evropský trh.
Český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero uvádí svoji
novou kampaň „Štve mě, že to miluju”.