Nákupní chování se mění, e-commerce se musí přizpůsobit
Nákupní chování lidí v e-commerce se po covidu změnilo. Firmy se musí
přizpůsobit a přijmout nové postupy, díky kterým vyjdou zákazníkům
vstříc.
Nákupní chování lidí v e-commerce se po covidu změnilo. Firmy se musí
přizpůsobit a přijmout nové postupy, díky kterým vyjdou zákazníkům
vstříc.
Pekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany
Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.
Služba online obchodu Albert rozšiřuje pokrytí doručení potravin. Kromě
Brna nově doručuje i do Olomouce, Ostravy, Zlína a Otrokovic.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Answear spouští projekt Wear&Share, v němž vybírá nepotřebné
oblečení a dává mu šanci na delší život.
Peek & Cloppenburg otevřel v září na českém trhu svou šestou
prodejnu. Plánuje další expanzi.
Alza chce ukázat, že umí vyřídit reklamované zboží rychleji než
konkurence. Reklamační službu nově nabízí i zákazníkům Mall.cz a
CZC.cz.
Po testovací fázi posouvá Billa svůj e-shop do ostrého provozu. Nabídne
plný sortiment s dopravou zdarma.
Online tržiště proměňují českou e-commerce. V budoucna mohou přijít
i další prodejní platformy.
Amazon je největší marketplace na světě. Jaké mýty o něm u nás
kolují?
Za nákup zboží alespoň za korun s platební kartou Visa nabízí Alza
členství v AlzaPlus+ na čtyři měsíce zdarma.