Loosers zajistí interní komunikaci pro E.ON
E.ON má novou agenturu pro interní komunikaci, v tendru vyhráli Loosers.
E.ON má novou agenturu pro interní komunikaci, v tendru vyhráli Loosers.
Agentura Marketup získala loni mezi své klienty E.ON, Datart, LMC, Mailstep a
také Palmknihy.
Roadshow E.ONu „S dobrou energií jako v bavlnce” navštíví během
července a srpna více než desítku míst po celé republice.
Penny ve spolupráci s E.ON uvedl do provozu první dobíjecí stanici pro
elektromobily vybavenou fotovoltaickou technologií.
Rohlik.cz plánuje postupně přejít na elektroauta, v Praze a Brně jich chce
mít příští rok dohromady 400. Zároveň staví s E.ON vlastní síť
dobíjecích stanic.
V nové kampani se E.ON zaměřuje na sílu úsměvu. Zkoumá ho ve spolupráci
s vědci a vyjíždí s Úsměvnou na roadshow.
Penny plánuje mít do dvou let dobíjecí stanice u 80 prodejen. S expanzí
firma počítala už loni, ale zpomalila ji pandemie.
Energetická společnost E.ON volí na nákup a plánování médií Publicis
Groupe.
Je to pátý díl z řady Eko Tipy Triky. Pro letošní rok poslední nový,
který se v této řadě objeví.
E.ON představuje nový komunikační koncept. Tváří zůstává Martha
Issová, která opouští prostředí uzavřeného call centra.