KitKat přeměňuje kovové prodejní stojany na lavičky
KitKat spolu s CzechTourism a Circu.eu přetváří vysloužilé kovové
prodejní stojany na lavičky.
KitKat spolu s CzechTourism a Circu.eu přetváří vysloužilé kovové
prodejní stojany na lavičky.
V tendru na PR a komunikační služby si E.ON vybrala agenturu
FleishmanHillard.
Tváří nové kampaně E.ONu s názvem „Nechte to na nás“ se stal herec
Martin Myšička.
E.ON prodloužil partnerství s agenturou Marketup, spolupráci rozšiřuje
o další oblasti.
V nové reklamní kampani zdůrazňuje E.ON se známým hercem praktická
řešení pro udržitelnou budoucnost.
Do čela koncernové komunikace skupiny E.ON v České republice nastoupil
Tomáš Leixner.
E.ON se v kampani na podporu udržitelného cestování po Česku spojuje
s Lukášem Hejlíkem, DVTV, Mapy.cz, Klubem českých turistů nebo
CzechTourismem.
E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou
poezii.