Značka Tomas Arsov zvýšila tržby z e-mailingu o 58 %
Případová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen
o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci,
buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
Případová studie Tomas Arsov ukazuje, že e-mailing nemusí být jen
o slevových kódech. Pokud se opírá o data, emoce a chytrou automatizaci,
buduje dlouhodobé vztahy a přináší výsledky.
Schránky provozované Seznamem přijaly loni 28 miliard zpráv, Ecomail
evidoval 31% meziroční nárůst.
Zásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing
i tento rok.
Obrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet
platících zákazníků se zvýšil o 34 %.
Mediální skupina CME pro e-mailovou rozesílku volí českou platformu
Omnivery.
Reklamní e-maily v souvislosti s Black Friday už firmy neodesílají jen
v pátek, ale také hlavně ve středu a v neděli, ukazují data Mailkitu.
Falešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán
v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
V prvním pololetí letošního roku oslovil v e-mail marketingu nejvíce
české spotřebitele 29. únor.