Seznam.cz a Ecomail: Podíl spamu loni mírně poklesl
Schránky provozované Seznamem přijaly loni 28 miliard zpráv, Ecomail
evidoval 31% meziroční nárůst.
Schránky provozované Seznamem přijaly loni 28 miliard zpráv, Ecomail
evidoval 31% meziroční nárůst.
# Internet & Mobil # Marketing
Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub
Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate.
„Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl
na konferenci E-mail Restart.
Mediální skupina CME pro e-mailovou rozesílku volí českou platformu
Omnivery.
Reklamní e-maily v souvislosti s Black Friday už firmy neodesílají jen
v pátek, ale také hlavně ve středu a v neděli, ukazují data Mailkitu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Ecomail pořádá v pondělí 16. září 2024 v Holiday Inn Prague v Praze
na Pankráci školení o e-mail marketingu. Nabízí varianty školení
základů i pro pokročilejší e-shopaře.
V prvním pololetí letošního roku oslovil v e-mail marketingu nejvíce
české spotřebitele 29. únor.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do české společnosti Mailkit přichází Josephine Skinner, jež dříve
působila v konkurenčním Mailchimpu.
Marketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim
přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.