Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů
Alespoň jeden dárek na internetu objedná 80 % jeho uživatelů, vyplývá
z výzkumu APEKu.
Alespoň jeden dárek na internetu objedná 80 % jeho uživatelů, vyplývá
z výzkumu APEKu.
Retailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh
se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu
retail médií na českém trhu.
Téměř polovinu vánočních online objednávek si nechají Češi letos
doručit do výdejních boxů, ukazuje průzkum GLS.
Vánoce by letos měly být bohatší, tržby v maloobchodu rostou a pomáhá
i růst reálných mezd.
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení
růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando na 14 evropských trzích včetně Česka umožňuje zákazníkům
vytvořit si 3D avatara podle jejich individuálních tělesných rozměrů.
DoDo chce rozšířit dodání zboží v konkrétním časovém okně, které
je už standardem v oblasti potravin, do dalších segmentů.
Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné
konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální
zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum.