Shoptet do kampaně zapojil své úspěšné podnikatele
Hlavním sdělením kampaně je výzva k podnikání online s pomocí Shoptetu
a využití možností, které platforma nabízí.
Hlavním sdělením kampaně je výzva k podnikání online s pomocí Shoptetu
a využití možností, které platforma nabízí.
Do první brandové kampaně obsazuje e-shop se zdravými potravinami pro děti
malého vědce.
Výrobce bytového textilu Goldea vsadil na potisky v češtině a sklízí
úspěch.
Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal
průzkum společnosti GLS.
Nabídky Black Friday ovlivňují nákupní chování čtvrtiny české
onlinové populace starší 15 let. Zájem o nákup zboží na Black Friday
s přibývajícím věkem klesá, ukazuje průzkum Ressolution Group a Nielsen.
Kaufland marketplace dnes na českém trhu nabízí zboží od více než čtyř
tisíc prodejců. Měsíčně zaznamenává 5,5 mil. návštěvníků.
Českým e-shopům se daří expandovat do zahraničí, kde jim objednávky
vzrostly průměrně o více než desetinu.
Mezi spotřebiteli jsou čím dál oblíbenější privátní značky, které
úspěšně konkurují velkým brandům díky svojí ceně a kvalitě.
Pro e-shopy je nejdůležitější parametrem pro spolupráci s přepravní
společností rychlé doručení zásilky a dodržení termínu, vyplývá
z průzkumu.
Shopsys kupuje 100 % podíl v agentuře Sounds Good. Společně nabízí
tvorbu středních a velkých e-shopů na míru.