SPIR zveřejnil mapu českých retail médií, investice rychle rostou
Retailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh
se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu
retail médií na českém trhu.
Retailová média pokračují v rychlém růstu na reklamním trhu. Český trh
se snaží dohnat ten západní. Profesní sdružení SPIR představilo mapu
retail médií na českém trhu.
Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné
konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální
zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum.
Nákupní chování lidí v e-commerce se po covidu změnilo. Firmy se musí
přizpůsobit a přijmout nové postupy, díky kterým vyjdou zákazníkům
vstříc.
Více než polovina zákazníků nedokončí nákup na e-shopu z důvodu
dlouhého času na doručení.
Pandemie akcelerovala růst e-commerce. Situaci však mohli zvládnout jen
hráči, kteří byli připraveni.