DPD podpoří kampaní s Hajlichem svá výdejní místa i boxy
DPD spouští novou kampaň „Všude, kam se podíváš“ s Oldřichem
Hajlichem na podporu výdejních míst a boxů.
DPD spouští novou kampaň „Všude, kam se podíváš“ s Oldřichem
Hajlichem na podporu výdejních míst a boxů.
DPD novou službou reaguje na vysokou poptávku zákazníků Vinted a malých a
středních e-shopů.
Zlato v kategorii Transport & Logistics získala kampaň „DPD jste vy“
od agentury Realness. Ewing se stává „Poradenskou agenturou roku“.
Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě.
Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky
měsíčně.
Pro potřeby vánočních nákupů využívají zhruba tři čtvrtiny Čechů
doručovací služby. Nejoblíbenější je Zásilkovna.
Balíková přepravní síť v Evropě DPDgroup mění svůj název na Geopost.
Lokální brand DPD však změna neovlivní.
DPD spouští novou kampaň „Doručujeme pěkný den“. Chce tak podpořit
své výdejní místa a boxy.
Nová infrastruktura Liftago.network má pomoct využít aktuální volné
kapacity nečinných přepravních prostředků v reálném čase. Do
spolupráce se již zapojily například DPD, Datart, PNS nebo DHL Express.