Vzestup chytrých měst je motorem digitálního outdooru
Rozšiřování reklamních ekosystémů, digitalizace společnosti a rozvoj
chytrých měst mají být impulsem pro trh digitálního outdooru (DOOH),
ukazuje nová studie.
Rozšiřování reklamních ekosystémů, digitalizace společnosti a rozvoj
chytrých měst mají být impulsem pro trh digitálního outdooru (DOOH),
ukazuje nová studie.
Slovenská společnost Lurity, která provozuje digitální OOH plochy, plánuje
posílení svých aktivit na českém trhu.
O změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci
společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.
Reklamní agentura Mobilboard spustila na konci roku speciální kampaň
Řekněte to LEDkou.
MetroZoom ze skupiny BigBoard Praha navýšila počet digitálních CLV
v pražském metru na čtyřicet.
# Outdoor # Internet & Mobil # Aktuality
V Česku se uskutečnil první pilotní test programaticky nakupované
digitální outdoorové reklamy (DOOH). Stalo se tak na začátku září na
festivalu Greenfest na pražském Střeleckém ostrově.