Jak transparentnost ovlivní nákup DOOH reklamy v budoucnu? (1)
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Obchodní tým společnosti Lurity, provozující digitální vnitřní a
venkovní obrazovky, rozšiřuje Kristýna Hrabáková.
Group of Node podnikatele Davida Snášela dál plánuje rozvíjet své
mediální aktivity, které směřuje především na outdoorový trh. Vedle
toho ale rozvíjí i konopnou divizi, která se svými výrobky zamířila do
segmentu doplňků stravy.
Na konferenci Programmatic Out of The Box se mluvilo o rozvíjejících se
digitálních formátech a o jejich využití na českém trhu.
# Aktuality # Retail # Outdoor
Přes agenturu Westfield Rise chce majitel obchodních center Westfield nabízet
vlastní mediální a eventové plochy i datové expertizy.
Nově platforma Vision Thing měří publikum na silnicích, mimo jiné na
největším digitálním billboardu v České republice.
Společnost LEDmultimedia rozšířila nabídku svých digitálních LED ploch
o obrazovku v pražském OC Flora.
Síť digitálních ploch CLV v pražském metru se rozšiřuje o osm
dalších nosičů. Celkově tak čítá 50 kusů.