DoDo volí na digitální marketing LCG New Media
DoDo si na zajištění digitálního marketingu na šesti evropských trzích
vybrala agenturu LCG New Media.
DoDo si na zajištění digitálního marketingu na šesti evropských trzích
vybrala agenturu LCG New Media.
DoDo představuje novou vizuální identitu, jež má odrážet přerod
start-upu v mezinárodní skupinu s celoevropskou ambicí.
DoDo uvedlo franšízový program DoDo Partner, který má urychlit expanzi do
zahraničí i regionů. Během první poloviny roku 2022 plánuje počet
franšíz ztrojnásobit.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Penny spouští svůj e-shop Penny domů, zatím pouze ve zkušebním provozu
v Plzni. DoDo zajistí nejen rozvoz, ale sestaví i objednávku.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Síť COOP rozšiřuje služby svého e-shopu a vstupuje do rozvozu potravin ve
spolupráci s logistickým start-upem DoDo, zatím na jižní Moravě.
Tři e-commerce a logističtí hráči na českém trhu začínají ve
spolupráci s automobilkou Škoda Auto doručovat do kufru auta.
Více než polovina zákazníků nedokončí nákup na e-shopu z důvodu
dlouhého času na doručení.
Tomato.cz chce již zavedeným hráčům konkurovat cenou trvanlivého zboží
i nabídkou netradičních potravin.
Poslední míle, doručení v den objednání, a především dostatek dat,
jsou hlavní témata pro logistické firmy typu DoDo a Zásilkovna, ukázala
konference E15 o budoucnosti e-commerce.
Zavření škol zřejmě opět zvýší prodeje potravin. E-shopy jsou ale
připravené. Košík.cz snižuje cenu hotových jídel a Rohlík.cz otevírá
nové sklady.