# Aktuality # Marketing # Retail
Cyrilovy brambůrky mají nový obal, chtějí do retailových sítí
Cyrilovy brambůrky uvádí nový obal. Český výrobce s ním chce expandovat
do retailových sítí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Cyrilovy brambůrky uvádí nový obal. Český výrobce s ním chce expandovat
do retailových sítí.
Pozemní terestrické vysílání by mohlo po roce 2030 ztratit pásmo
600 MHz, nevyloučila konference Digimedia.
Košík.cz se snaží zrychlit časy doručení. V Praze nabídne doručení
120 minut od objednání a v regionech za čtyři hodiny.
Místo stojanů v pražském metru využívá deník Metro pro distribuci
větší počet kamelotů a také ve vybraných stanicích kameloty s koly.
Letákový trh by se měl letos před Vánocemi pomalu dostávat zpět na
obvyklé hodnoty z doby před pandemií, odhaduje PNS.
O2 TV rozšiřuje sportovní fotbalovou nabídku, spouští kanál Premier Sport
2. Do nabídky také zařazuje nové sportovní stanice skupiny Nova. Na trhu
naopak končí kanály Digi Sport.
Moravská čokoládovna Janek začala spolupracovat s rodinnou zmrzlinářskou
firmou Adria Gold na výrobě dvou variant čokoládových zmrzlin.
Česká retailová a marketingová firma Authentica Group udržela zisk
i v pandemickém roce.
Pandemie covid-19 se odrazila na hospodaření společnosti PNS v roce 2020,
pro letošní rok očekává zlepšení.
Společnost Karomon získala výhradní zastoupení pro distribuci výrobků
francouzské kosmetiky Orlane v České republice a na Slovensku.