Trh online reklamy rostl o 7,5 %, podobné tempo čeká i letos
Online reklama v roce 2024 dosáhla 64 miliard korun, což představuje
meziroční nárůst o 7,5 %. Vyplývá to z pravidelných ročních údajů
profesního sdružení SPIR.
Online reklama v roce 2024 dosáhla 64 miliard korun, což představuje
meziroční nárůst o 7,5 %. Vyplývá to z pravidelných ročních údajů
profesního sdružení SPIR.
Spojené týmy společností R2B2 a Caroda čítají 40 lidí a vytvářejí
největší firmu na českém a slovenském trhu specializující se na
reklamní technologie, říkají František Bauma a Roman Mura.
Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně
vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu
reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám
na trhu.
Seznam.cz zpoplatní možnost využívání služeb bez cílené reklamy. Do
budoucna připravuje i zpoplatněnou možnost sledovat obsah na Seznamu bez
display reklamy.
Media Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna
s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje
v rozmezí od 5 % do 20 %.
Investice do online reklamy v tuzemsku v roce 2022 meziročně vzrostly
o 18 % a vystoupaly na 57 mld. Kč. Podle profesního sdružení SPIR je
online nejsilnějším mediatypem na českém trhu.
V minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém
půlroce však nastal pokles.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.