Direct sjednocuje všechny firmy pod jednotnou identitu
Direct Group mění loga všech svých firem a představuje se jako jednotná
skupina s novým jménem i vizuální identitou.
Direct Group mění loga všech svých firem a představuje se jako jednotná
skupina s novým jménem i vizuální identitou.
Česká tenistka Karolína Muchová je tváří kampaně Direct Pro a stala se
zároveň investorkou tohoto fondu.
Nechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet
lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela
Maťašeje.
Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo
svých firem. S novým symbolem představuje také významné růstové plány
do budoucna.
Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje
cestovní pojištění.
Jitka Pajurková přichází na nově vytvořenou pozici do skupiny Direct
family.