Šéf PPF Stoessel: Oneplay předbíhá Netflix o 50 procent
Skupina PPF věří v multiplatformní budoucnost a digitální transformaci
ProSieben po vzoru CME. V zahraničních médiích o záměrech promluvil
nastupující co-CEO Didier Stoessel.
Skupina PPF věří v multiplatformní budoucnost a digitální transformaci
ProSieben po vzoru CME. V zahraničních médiích o záměrech promluvil
nastupující co-CEO Didier Stoessel.
Skupina PPF oznámila zvýšení provozního zisku mediální společnosti CME
v roce 2024 a nástupce Jiřího Šmejce v čele skupiny.
Sam Barnett nahradí v čele mediální skupiny CME Didiera Stoessela, který
zůstává investičním ředitelem PPF.
Strategií skupiny Nova je provozovat placené sportovní kanály,
v bezplatném režimu vysílání nevidí pro sportovní stanici ekonomický
smysl, říká generální ředitel CME Didier Stoessel.
Mediální společnost CME považuje video za rostoucí odvětví zábavy a chce
se vedle lineární televize zaměřit na jeho další rozvoj, uvedla ve
výroční zprávě mateřské společnosti PPF.
Celkový čas strávený s obsahem na kanálech skupiny Nova, do kterých
patří i SVOD služba Voyo, se zvyšuje, říká generální ředitel
mateřské společnosti CME Didier Stoessel.
Videportál Voyo se má stát centrem nové strategie společnosti CME. Majitel
televizní skupiny Nova investuje do rozvoje digitálních médií.
Skupina PPF prostřednictvím dceřiných firem dokončila akvizici společnosti
Central European Media Enterprises (CME).