Deutsche Telekom upozorňuje kampaní na digitální dvojníky
Tzv. digitální dvojníci se stala tématem nové evropské kampaně
OwnYourWorld společnosti Deutsche Telekom.
Tzv. digitální dvojníci se stala tématem nové evropské kampaně
OwnYourWorld společnosti Deutsche Telekom.
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde
končí bariéry, začínají spojení“.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
Ve výběrovém řízení na dlouhodobou komunikaci na poli gamingu a esportu si
T-Mobile vybral tým Ticino.
Následující měsíc bude patřit opět sportovním fanouškům. Od
14. června do 14. července se koná v sousedním Německu fotbalové
mistrovství Evropy. A s ním přicházejí i technologické inovace.
Deutsche Telekom s T-Mobilem se svou letní evropskou kampaní zaměří na
mladé.
T-Mobile v nové employer brand kampani „#JsmeSamiSebou“ podtrhuje, jak je
důležité být autentický.