Jupík chce rozšířit čas, který s jeho značkou děti tráví
Zážitek s Jupíkem chceme dostat i mimo spotřební příležitost pitného
režimu, popisuje k novým aktivitám značky marketérka Lenka Tenglerová.
Zážitek s Jupíkem chceme dostat i mimo spotřební příležitost pitného
režimu, popisuje k novým aktivitám značky marketérka Lenka Tenglerová.
Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z.
Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými
očekáváními.
# Aktuality # Internet & Mobil
Správně vedené digitální vzdělávání může pomoci rozvíjet dětem
jejich kreativitu, logické myšlení i dovednosti pro budoucnost.
Internetová televizní platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku o dva
nové FAST kanály zaměřené na dětského diváka. Jedná se o Duck TV.Best
HD a Duck TV plus.Best HD, které nabízejí to nejlepší z produkce těchto
stanic.
Zatímco ve škole nástroje umělé inteligence využívá 64 % dětí ve
věku 12 až 17 let, doma 80 %, vyplývá z výzkumu Vodafonu a Ipsosu.
Webové stránky Cartoon Network pro Českou republiku byly v uplynulých
týdnech ukončeny. Návštěvníci jsou nyní automaticky přesměrováni na
streamovací platformu Max, která nabízí obsah této stanice.
Magenta TV přináší nové možnosti pro učení angličtiny dětem a
dospívajícím. Dva nové výukové kanály, English Club TV a Tinyteen, jsou
k dispozici na pozicích 144 a 146 ve vysokém rozlišení obrazu HD.
Nová kampaň agentury Saatchi&Saatchi s interaktivní hračkou otevírá
téma dětských fyzických trestů. S nápadem přišla sama agentura, až
poté „hledala“ klienta.