Biopekárna Zemanka mění vizuální identitu i obaly
Biopekárna Zemanka představuje novou vizuální identitu, s ní přináší
i nové obaly.
Biopekárna Zemanka představuje novou vizuální identitu, s ní přináší
i nové obaly.
# Marketing # Internet & Mobil
Další pravidelná přehlídka nástrojů, které lze využit pro analýzy a
efektivnější práci v marketingu, se uskutečnila na tradiční konferenci
Nástroje v marketingu.
Proud sází na neotřelé limitky. Ozvláštnění portfolia nám leckde
otevírá nejedny zavřené dveře, vysvětluje ředitel minipivovaru
Michal Škoda.
Autorem nové vizuální identity města Ústí nad Labem je severočeské
studio Trifor.
Televize Seznam bude od 14. února vysílat večerní zpravodajství z nového
studia. Zpravodajství získává se spuštěním nového studia i novou
grafickou a hudební výbavu.
Vizuální styl výročních filmových cen Českého lva se letos vyznačuje
typograficky čistou linií. Autorkou návrhu je Jana Krchová.
# Aktuality # Internet & Mobil
Česká společnost Livesport se po 15 letech rozhodla dát novou tvář síti
webů a aplikací Flashscore.
Česká asociace stolního tenisu představila novou vizuální identitu.
V novém roce plánuje zlepšit marketingovou strategii a zintenzivnit
komunikační aktivity.
Soutěž evropského novinového designu European Newspaper Award zná letošní
vítěze. Přinášíme přehlídku hlavních vítězů. V dalších dílčích
kategoriích bodoval i magazín Proč ne?!
BeWooden sází v komunikaci na kampaně s přesahem, které prezentují
produkty se silnými příběhy, říká její zakladatel Ctirad Sára.